Lorren Copperhead



Lord Loren Copperhead, is the vassal of Elinie in the stead of Baron Gavin Tael, the Iron Guard Knight who led the force of assault to Elinie and crushed the Crown of the former liberator Lord Assan ibn Daouta the Lion. Lord Copperhead killed all three sons and daughters of Lord ibn Daouta presumably in single combat and with that and for his extended service and loyalty to the crown of 
 Ghoere he was awarded the rulership of the conquered domain of Elinie. Lord Copperhead had a hard time while ruling his newly gained land because of the continuous assaults from Gorgon's Crown he was forced to raise the northern provinces in order to leave no raiding reason to the goblinoids and thus secure the low lands. Lord Copperhead is known to be cruel and harsh with his ruling and his only weak spot are his two sons which as they grow older they both strive to outpass each other in order to prove to their harsh parent that they deserve the title of Regent in Elinie in his stead.

Comments

  1. 2 υιους!!!
    καλα εχει να γινει...

    ReplyDelete
  2. Οι 2 υιοί, είναι αυτοί που φαίνονται στο σχέδιο παραπάνω;
    Αυτό είναι που λέμε ο στρατός σε κάνει άντρα!
    :-)

    ReplyDelete
  3. Ο Νικολας ο Νταρμος, το παλικαρι που επαιξε και εφτιαξε τον Copperhead, ηταν σχολή Η/Υ και εκανε το διδακτορικο του πισω το 2004-5..Χαμηλών τόνων, ησυχο παιδι και πολυ καλος παιχτης! Δημιουργησε εξ' αρχης τον χαρακτηρα του "Κακό" αλλα με τον ορισμο της λεξης..Ο Copperhead παντα ηξερε τι ηθελε, ειχε ατζεντα και εκανε τα παντα για να την επιτυχει..Τα παντα ομως..Ολα τα αλλα απλα τον αφηναν παγερα αδιαφορο, τους εδινε όση προσοχη θα έδινε σε ενα σκουληκι..Ετσι φανταζομαι οτι ειναι και τωρα..Γέρος και πετύχημένος μεν αλλά γι αυτόν θυμαμαι η απολυτη επιτυχια δεν ηταν απλα να πετυχεις κατι..ηταν να το διατηρησεις κιολας..!!

    ReplyDelete
  4. Γιώργη, έτσι όπως είναι ο κόσμος που παίζουμε δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστικό να παίξεις έναν "κακό".
    Με ατζέντα η χωρίς ή και με αυξημένη νοημοσύνη και σχέδια που θα λάβουν υπόσταση και μορφή μετά απο καιρό.
    Παίζω ελάχιστα με σας βέβαια , αλλα η εντυπωσή μου είναι οτι το δύσκολο είναι να παίξεις την άλλη μεριά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χεχε εν μερει εχεις ενα δικιο, αλλα ειναι αρχη ακομα! Και θυμησου, φτιαχνουμε και εμεις τον κοσμο γυρω μας! Να φαντστεις η περιοχη που παιζεται ειναι ετσι γιατι ετσι την εκανε ο Copperhead που ηταν παιχτης! Με δυο λογια θελω να πω οτι ισως καποιοι αλλοι παιχτες την αλλαξουν..!

      Delete
  5. Θα συμπληρωσω οτι αμφοτερες πλευρες εχουν δυσκολιες, ο "καλος" ας πουμε εχει ξεκαθαρες συγκρουσεις τις περισσοτερες φορες, ο "κακος" εχει πλιαδα συγκρουσεων και συνηθως το θανατο σε καθε γωνια να τον περιμενει. Το ξεχωριστο ειναι οτι οι παιχτες ποτε δεν αρχιζουν απο το ενα ακρο, ειναι 99% των φορων στο μεσο και ιστορια τους συνηθως τους οδηγη στο να διαμορφωσουν σταση ζωης.

    ReplyDelete
  6. Μα να μην μπορώ να συμφωνήσω ποτέ με τον Βαγγέλη!
    Ωραία είναι όμως,μου αρέσει που διαφωνούμε.

    ReplyDelete
  7. Δεν μπορω να σκεφτω σχεδον κανενα παραδειγμα ανθρωπου ο οποιος να γεννηθηκε απολυτα ¨κακος¨η απολυτα "καλος" ειναι αποδεκτο απο την ανθρωπινη ψυχολογια και απο τον κυριο Froyd οτι η ανθρωπινη συμπεριφορα γαλουχειται απο το κοινωνικο περιβαλλον και απο τις εμπειριες της ζωης. Αν ενας ανθρωπος ανδρωθη με αρχες οι οποιες ειναι αυτες που τον εξωθουν στην βια ειναι πολυ δυσκολο να κανει μεταστροφη στην γαληνη, οπως και το αντιθετο. Φυσικα και εξαιρεσεις υπαρχουν αλλα μονο αν κατι το οποιο θα ταραξει την γαληνη της μονοπλευρης ζωης του οπως ενα συνταρακτικο γεγονος. Αυτο ειναι συμπερασμα τις επιστημονικης κοινοτητα και οχι κατι που λεω εγω αρα αν διαφωνεις προφανως δεν διαφωνεις με εμενα προσωπικα ,πραγμα που μου αρεσει by thee way γιατι μας δινει λογους να εκθερουμε αποψεις!!! Το κομματι του μεγεθους τις συγκουσης του καλου και του κακου δημιουργειται απο τις "αναγκες" τις κοινωνιας και απο την παρουσα κατασταση του χαρακτηρα την προκειμενη στιγμη. Αρα σε μια κοινωνια κακου ας πουμε ειναι λογικο ο καλος να εχει μονοπλευρο κινδυνο ενω αντιθετος ο κακος να κινδυνευει και απο τον ιδιο του τον εαυτο. Σε μια κοινωνια καλου ο κακος νομιζει οτι εχει τον κινδυνο παντου γυρω του ενω ο καλος απλα επαναπαυεται. Αυτο ειναι ξεκαθαρο και ιστορικα αποδεδειγμενο.

    Επισης οι διαφωνιες ειναι το αλλατοπιπερο σε μια "σχεση" και αυτες που βοηθουν να αντληθουν απο αυτη σωστα "συνηθως" συμπερασματα.

    ReplyDelete
  8. Χαρη, το καλο με τον κοσμο μας ειναι οτι ειναι δυναμικος..και εξηγουμαι! Η περιοχη που παίζετε ειναι έτσι για τον πολυ απλο λόγο ότι τα παιδια που πάιζανε εκει καταφέρανε να τον κανουν ετσι, γιατι ετσι τους Αρεσει (Αμστελ!!). Λίγο νοτιοτερα σε μια αλλη περιοχη που πάλι κατέχει η Ghoere, εχουν παιχτει 3 ολακερα campaigns και το τελευταιο καταφερε και αλλαξε καπως τα πραγματα..Ακομα, σε αλλες περιοχες της Anuire που εχουμε βαλει το χερακι μας τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα..Με 2 δυο λογια αυτο που επισημανω είναι ότι τιποτα δεν ειναι στατικο (παντα δοσμενου χρονου ετσι!), στο χερι σας ειναι να αναδιαμορφωσετε την περιοχη αν την αγαπησετε και πασχισετε γι αυτην! Θελει ομως επιμονη και υπομονη!

    ReplyDelete
  9. Θα συμφωνησω απολυτα με τον προλαλησασα, η δυναμικη του Storyteller, σας δινει την δυνατοτητα να κανετε αυτο που πραγματικα θελετε, δεδομενου οτι θα προσπαθησετε και δεν θα περιμενετε τιποτα στο χερι, αρα φαντασια και επιμονη και σιγουρα λιγη τυχη.!!!!

    ReplyDelete
  10. Θα σου απαντήσω μόνο σε ότι αφορά τον ακατανόμαστο (Φρουντ) που φέρνεις ως παράδειγμα.
    Ο εν λόγω τσαρλατάνος ποτέ δεν υποστήριξε ότι το περιβάλλον διαμορφώνει την προσωπικότητα ενός ανθρώπου.
    Το αντίθετο μάλιστα!Η ψυχαναλυτική "σχολή" υποστηρίζει μέχρι και σήμερα (με την νεότερη σχολή της ψυχανάλυσης την ψυχοδυναμική) ότι το περιβάλλον παίζει μηδαμηνό ως ελάχιστο ρόλο.
    Οι πρώτοι που αναφέρθηκαν σε αυτό ήταν οι σοβιετικοί την δεκαετία του 1930 και στις ΗΠΑ οι συμπεριφοριστές την δεκαετία του 1950 με την περιφημη φράση της ομάδας του Σκιννερ "Φέρτε μου ένα μικρό παιδί και μπορώ να σας το κάνω ζητιάνο πυροσβέστη η αστροναύτη!"
    Ένα πολυ καλό βιβλίο αν έχεις όρεξη για διάβασμα είναι η "μαυρη βίβλος της ψυχανάλυσης" , είναι και πολύ διασκεδαστικό!
    Τέλος η έννοια καλού και κακού , και δικαιοσύνης στον πραγματικό κόσμο δεν είναι απόλυτες , αλλά στον κόσμο που παίζουμε , που είναι μεταφυσικός είναι αλλιώς τα πράγματα.
    Σου αφιερώνω κι ένα τραγουδάκι μιας και αναφέρεσαι σε καλό και κακό το οποίο είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο όπως λες.
    Αν έννοια απόλυτη
    είναι η καλοσύνη
    τότε θα πρέπει απόλυτη
    να ‘ν’ κι η δικαιοσύνη

    Σε θέση να ναι ο καλός
    που καλοσύνη δίνει
    πως και γιατί μα και σε ποιόν
    ξεκάθαρα να κρίνει

    Μα σαν κανείς ξεκάθαρα
    αρχίζει να ξεκρίνει
    θέλοντας την απόλυτη να ασκεί
    δικαιοσύνη

    Συνθήκες και παράγοντες
    απόλυτα θα κρίνει
    μα τότε πια απόλυτη
    θα έχει καλοσύνη

    Και μήπως είναι άσχετη
    κι αυτή η δικαιοσύνη
    στο να ασκηθεί απόλυτα
    από την καλοσύνη

    Οπότε η μεταφυσική
    ίσως να κάνει λάθος
    κι ο το πράγμα να χει δει
    σωστότερα στο βάθος

    Και λόγω που ναι σχετικά
    δικιο και καλοσύνη
    το θέμα είναι αν κανείς
    έχει νοημοσύνη

    Οπότε αναγκάζεται
    στο διπλανό να δίνει
    αν σχετικό ή απόλυτο
    είν’ το καλό να κρίνει.

    ΄Εβαλα και λυρικό τελείωμα τι σκατά βάρδος είμαι αν δεν τελείωνα έτσι?
    :-)

    ReplyDelete
  11. Γιώργη δεν είπα τίποτα για το σενάριο που υπάρχει αυτή την στιγμή.
    Το μόνο που είπα είναι οτι απο ότι φαίνεται απο το ελάχιστο που έχω παίξει είναι ένας κόσμος που το "κακό" είναι παντού.
    Σφαγείς,τύρρανοι και σφετεριστές.
    ΄Αρα το να παίξεις την άλλη πλευρά μου φαίνεται πιο δύσκολο και ελκυστικό , αυτό είπα.

    ReplyDelete
  12. Εχεις απολυτο δικιο! Οντως υπαρχουν 'Σφαγείς,τύρρανοι και σφετεριστές' αλλα αυτό συμβαίνει γιατι οι παλιοτεροι παιχτες το επελεξαν έτσι! Ειναι στο χερι των νεοτερων παιχτων να το αλλαξουν αυτο, απλα θελει δεσμευση ;) Και ναι το να εισαι 'καλος' ειναι σαφως πιο δυσκολο αλλα οχι λογω των απτων εξωτερικων απειλων που αντιμετωπιζεις αλλα λογω του ιδιου σου του εαυτου που δεν ανεχεται πολλα!

    Υ.Γ.: Οταν αρχισει να παιζεται το αλλο κομματι του κοσμου θα δεις οτι δεν ειναι όλος ο κοσμος ετσι!

    ReplyDelete
  13. Δεσμευση?Τι δέσμευση?Θα βρούμε κανα γκομενάκι στο παιχνίδι που θα θέλει δέσμευση?
    χεχεχεχε
    Το να παίζεις τον καλό δεν είναι εύκολο.Το να διατηρήσεις την θεώρηση της καλοσύνης είναι ακόμα πιο δύσκολο πράγμα.Αυτό εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες.
    Εσωτερικές και εξωτερικές συγκρούσεις.Σε μια δύσκολη στογμή θα γυρίσεις αλλού το κεφάλι?Θα πείς ότι τίποτα δεν έγινε?Και για πόσο καιρό θα κοιτλας αλλού, και τι επίπτωση θα έχει αυτό στον χαρακτήρα?
    Φυσικά, υπάρχει και η άλλη πλευρά?Αν δεν γυρνάς το κεφάλι τι κόστος θα έχει για ΄σενα?
    Πάρε παράδειγμα τπν Σαμ.
    Ο Σαμ ξεχωρίζει σε αυτό που παίζουμε, είναι μια αχτίδα φωτός σε όλο το σκοτάδι.
    Ο Πάτρικ θα βρεθεί σε δύσκολη θέση όταν φύγει ο Σαμ, 'ασε που έχω συνέχεια την εντύπωση ότι πάω ξεβράκωτος στ` αγγούρια, φαντάσου να φλυγει και ο Σαμ!
    Δύσκολες μέρες προβλέπω...

    ReplyDelete
  14. Δεν θα διαφωνησω καθολου στο κομματι τις ψυχολογιας και θα πω οτι ειμουν σχεδον σιγουρος οτι ηταν φρουντικη αποψη αυτη, καλη η νεα γνωση. Θα πω οτι σιγουρα συμφωνουμαι απολυτα σε πολλα σημεια τελικα απο οτι φαινεται, λεμε και οι δυο οτι δεν ειναι απολυτες καταστασεις καλου κακου και χαιρομαι που καταληγουμε εκει.
    Τωρα στο κομματι της επιλογης του εκαστοτε παιχτη μπορω να σου πω οτι ειναι παρα πολυ αυτοι που θελουν με τον δικο τους τροπο ειτε απο τυφλα συναισθηματα ειτε απο καθοδηγουμενα που καταληγουν στο ρολο του "κακου" γιατι απλα ειναι παντα ο ευκολος δρομος, βλ. Star Wars-Anakin Skywalker, αυτο ειναι επιλογη του παιχτη σε ενα τετοιο κοσμο να θελει να εχει και αυτος μεριοδο στην διαφθορα. Ο ρολος αυτος ειναι ομορφος στην αρχη αλλα πικραινει παντα στο τελος γιατι η "συμφωνια" με τον διαβολο δεν εχει καλα ξεμπερδεματα ποτε.
    Στο κομματι των NPC θα δεις οτι υπαρχει κακο στα καθετα επιπεδα αλλα καλο οριζοντια, λεγοντας οτι το μιγμα ειναι καλο αλλα δεν ειναι ισοδυναμο, αρα δεν εχουμε ενα 50-50 αλλα μια διαφοροποιηση αναλογα το κοινωνικο επιπεδο που κρατα η εκαστοτε κοινωνια. Σε ενα βασιλειο κατεστραμενο πχ η διαφθορα, η ψευτια, η βια και οτι συναδη με το "κακο" βασιλευουν ισως και στον απλο λαο αλλα χωρις να σημαινει οτι το καλο ειναι απων, και vice versa. Σε ενα βασιλειο οπου ο αρχοντας φροντιζει για το καλο τον ανθρωπον του το καλο ρεει στους δρομους και η ευημερια ειναι διαχυτη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι το κακο δεν ελοχευει.

    θα σου πω οτι η αναγκη του ηρωα ειναι τεραστια σε ενα κοσμο τετοιο που το "κακο" φαινεται να βασιλευει αλλα μην γελιεσαι ο δρομος ειναι μακρυς και γεματος αγκαθια που ακομα και τον καλο μπορει να τον μολυνουν. Ευχομαι στην Cerilia να βρεις τον δρομο σου και να αφησεις ιστορια γιατι βλεπω οτι θελεις.

    ReplyDelete
  15. Ο Πάτρικ, δεν θέλει να αφήσει το στίγμα του στον κόσμο(εδώ δεν έχει κουβέρτα να σκεπαστεί να γίνει ήρωας θα σκέφτεται;) ,θέλει απλά να επιβιώσει σε έναν κόσμο εντελώς διαφορετικό απο αυτόν που έχει μάθει.Ξέρει οτι φαίνεται παράταιρος και φλώρος και και και...Άρα θέλει πολυ προσεκτικά βήματα και τα ρίσκα που θα πάρει να είναι πολύ μελετημένα πριν.
    Σαν παίχτης τώρα θέλω να καταφέρω να βγάλω την εσωτερικότητα των συναισθημάτων του χαρακτήρα.Πράγμα πολύ δύσκολο απο την φύση του όταν υποδύεσαι έναν ρόλο.
    Ένας παράγοντας που είναι αντικειμενικός, είναι ότι για να το καταφέρεις θέλεις και μια ποσότητα αλληλπεπίδρασης απο το περιβάλλον (παίχτες και npc).
    Δεν έχω καταφέρει να βγάλω την αηδία, τον θυμό και την απογοήτευση που νοιώθει.Γίνονται τόσα πράγματα και τόσο γρήγορα, με απότελεσμα τα νέα γεγονότα να προσπερνάνε τα παλιά συναισθήματα και να γεννάνε καινούργια, που με τη σειρά τους πάλι δεν προλαβαίνουν να εκφραστούν λόγω νέων γεγονότων.
    Αν δεν καταφέρεις να τα ισοροπήσεις και να τα εκφράσεις τότε ο χαρακτήρας θα βγεί μονοδιάστατος και επίπεδος, σκοτώνω-πεινάω-τρώω-κοιμάμαι.
    ότι και να γίνει δεν θα αγγίζει τον χαρακτήρα θα είναι σαν να παίζεις στον υπολογιστή , απλα τελείωσε την αποστολή!
    Για κάποιο λόγο μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο να το καταφέρω,αλλά ποτέ δεν ξέρεις!
    Γιατί δεν κανονίζουμε για ένα καφεδάκι σήμερα να τα πούμε όλα αυτά?Γύρισες Βαγγέλη ή ακόμα πλατσουρίζεις στην παραλία?οι υπόλοιποι είναι εδώ?μπορείτε?

    ReplyDelete
  16. Εγω ακομα κανω τα μπανια του λαου, εχω πολλες υποχρεωσεις εδω σημερα ((Μαριες, γενεθλια και αλλα πολλα)).
    Η αληθεια ειναι οτι ο Πατρικ ειναι πιεσμενος αυτην την στιγμη απο το περιβαλλον αλλα σιγουρα θα εχεις χρονο να εκδηλωθεις, πιστευω οτι σου φαινεται δυσκολο λογο των αντιξοων συνθηκων που σε κατατρεχουν αλλα εχει ο Haelyn.... Καφε την Παρασκευη αν δεν κανουμε 2ο σεσσιον. Τα παιδια απο οτι ξερω ειναι ολα εκτος πλην του Βασιλη. Ολοι γυριζουμε Πεμπτη.

    ReplyDelete
  17. Χαρη μονο και μονο απο τον τροπο σκεψης σου εγω λεω οτι εχεις μερακι για το RPG και οντως ταιριάζεις στο στυλ μας! Αλλα μην βλεπεις αυτο που γινεται παραταιρο, ισα ισα ετσι πρεπει να ειναι! Αναφερομαι στην υπερπληροφορια που βιωνει ο Πατρικ και ολοι μας! Οταν μολις εχει βγεις απο το καβουκι σου ειναι απολυτα λογικο ο χαρακτηρας να χανει την μπαλα με τοσα γεγονοτα..ειναι απολυτα λογικο να μην μπορεις να τα διαχειριστεις..Η προσπαθεια να το κανεις ομως σε ξεχωριζει απο τον Υπολογιστη! Αυτη ειναι η ευκαιρια για role playing ωστε να δειξεις οτι ο χαρακτηρας σου "μεγαλωνει"! Απλα θα σου πω οτι ο Τρισταν παραλιγο να τρελαθει σε καποια φαση επειδη δεν μπορουσε να διαχειριστει την διαλυση του Order του..και ηταν και σαφως μεγαλυτερος και πιο μορφωμενος απ οτι ειναι ο Πατρικ τωρα..Τοτε ομως πηρε τις σημαντικοτερες αποφασεις για την ζωη του!!

    ReplyDelete
  18. Kαταλαβαίνω τι λές αλλά νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για τέτοιου βαθμού και έντασης γεγονότα.Δεν μπορώ να κάνω τίποτα εκτός απο τα να παρακολουθώ.
    Δεν έχει δύναμη ο χαρακτήρας, δεν έχει δεσμούς με το περιβάλλον και όπως έχει μπει το όλο πράγμα δεν έχει και εμπειρία ούτε και γνώσεις.
    Όλες αυτές τις μέρες που δεν παίζουμε σκέφτομαι να σηκωθεί να φύγει και να ησυχάσει.
    Δεν κολλάει πουθενα μα πουθενά, κανένας δεν νοιάζεται , όλο μπαίνουν φιδιές για τον τάλμποτ απο διάφορους και συνέχεια απειλέιται απο ανθρώπους ή στοιχειά.
    Ξαναγυρνάω λοιπόν στην διαφωνία για τη σύσταση της "ομάδας" και τη διαφορά επιπέδου, δύναμης , φήμης και φυσικά εμπειρίας.
    Το σταματάω αμέσως όμως γιατί θα με (ξανά)πείτε γκρινιάρη.
    Να ξέρεις οτι το ίδιο μεράκι για παιχνίδι έχει και η δώρα και η βιβή.Και επίσης, συνήθως οι χαρακτήρες που φτιάχνουνε έχιυν πιο πολύ βάθος απο τούς δικόυς μου και περισσότερα επίπεδα,τόσο ώστα είναι πολύ δύσκολο αλλά και γοητευτικό να τους παίζεις.

    ReplyDelete
  19. Και ομως ο δικος μου χαρακτηρας ξερεις τι δυναμη εχει τωρα? Ισως περισσοτερη και απο τον Ταλμποτ..για ενα πολυ απλο λογο..Μπορει να μιλησει και να πεισει και την Μερα(!!) οπου ζουν οι νορμαλ ανθρωποι! Και τους δεσμους στο χερι σου ειναι να τους κανεις!

    Το ξερεις το στιχακι:

    "Θελει πιστη και ασκητεια.."

    Ε αυτο χρειαζεσαι μονο!

    ReplyDelete
  20. Μάλλον ταιρίαζει το ακόλουθο τραγουδάκι...
    (Canzone arrabbiata - Θυμωμένο τραγούδι)


    Canto, per chi non ha fortuna
    Canto per me
    Canto per rabbia questa luna
    Contro di te
    Contro chi e ricco e non lo sa
    Chi sporchera la verita
    Cammino e canto, la rabbia che mi fa

    Penso a tanta gente nell'oscurita
    Alla solitudine nella citta
    Penso alle illusioni dell'umanita
    Tutte le parole che ripetera

    Canto, per chi non ha fortuna
    Canto per me
    Canto per rabbia questa luna
    Contro di te
    Canto a quel sole che verra
    tramontera, rinascera,
    alle illusioni, la rabbia che mi fa.

    Penso a tanta gente nell'oscurita
    Alla solitudine nella citta
    Penso alle illusioni dell'umanita
    Tutte le parole che ripetera

    Canto, per chi non ha fortuna
    Canto per me
    Canto per rabbia questa luna
    Contro di te
    Canto a quel sole che verra
    tramontera, rinascera,
    alle illusioni, la rabbia che mi fa

    Τραγουδώ για τους δυστυχισμένους,
    για μένα τραγουδώ.
    Τραγουδώ για τούτο το φεγγάρι με οργή, κόντρα σε σένα
    κόντρα σ' αυτούς που πλούσιοι είναι και δεν το ξέρουν,
    κόντρα σ' αυτούς που την αλήθεια λεκιάζουν.
    Περπατώ και τραγουδώ
    για την οργή που με πνίγει.

    Συλλογιέμαι τόσο κόσμο που στο σκοτάδι ζει,
    μέσα στης πόλης τη μοναξιά.
    Τις χίμαιρες των ανθρώπων συλλογιέμαι,
    κι όλα αυτά τα λόγια τα χιλιοειπωμένα.

    Τραγουδώ για τους δυστυχισμένους,
    για μένα τραγουδώ.
    Τραγουδώ για τούτο το φεγγάρι με οργή, κόντρα σε σένα.
    Τραγουδώ για 'κείνον τον ήλιο που θα 'ρθει,
    που θ' ανατείλει, που θα βασιλέψει.
    Για τις χίμαιρες,
    για την οργή που με πνίγει τραγουδώ.

    http://www.youtube.com/watch?v=r9bEHz59Dyw&feature=player_embedded#!


    ReplyDelete
  21. ποσα πολλα πραγματα και ολα τουρλου τουρλου θα τα βαλω σε μια σειρα
    1 βασικα το θεμα δεν ειναι καλο κακο ισως αρετη και κακια οπου ο εναρετος ειναι και ηθικος με τις ηθικες επιταγες φυσικα της κοινωνια του αναλογα την εποχη αλλα παντα σε μια απαγκοσμια σταθερα
    βεβαια η αρετη ειναι ανηφορος και η κακια κατηφορος και η αρετη ουσιαστικα ειναι οι δυσκολες αποφασεις και οχι οι ευκολες που θα σε οδηγησουν οχι εκει που σε παει το ρευμα αλλα εκει που θελεις να πας εσυ δειχνοντας ουσιαστικα οτι οι αρχες σου και τα θελω σου ειναι σημαντικα και τα υποστηριζεις και δεν λυγιζεις με την πρωτη δυσκολια ποσο μαλλον σε μια φανταστικη κοινωνια οπου το κακο και το καλο ειναι προσωποποιημενη με ανωτερες υπαρξεις (δαιμονες καργολια κτλ) και οχι οπως σε εμας απροσωπα με εβραικα ψεματα κτλ και ο πειρασμος ειναι απτος και οχι στο μυαλο μονο
    αυτα στον κοσμο μας
    2 στον μακροκοσμο τη θεση καλου καλου εχει ο πολεμος χαους και ταξης με ενδιαμεσο καταλυτη την ισορροπια χαος στο ακραιο βαθμο ειναι η ατερμονη διαλυση και τρελα ενω ταξη η στασιμοτητα και συψη και πρεπει η ισορροπια η κοσμικη ζυγαρια να βοηθαει να μην γειρει απο την μια ή αλλη πλευρα ολοτελα αρα να παλευει να τα κραταει περιπου ισοδυναμα
    3 πιστευω οτι το περιβαλλον μαζι με το γενετικο υλικο συνεισφερουν στην διαμορφωση του χαρακτηρα σωματικως και ψυχικως το γενετικο δινει το ευρος που μπορεις να κινηθεις και το περιβαλλον καθοριζει πανω ή κατω που θα φθασεις μεσα ομως στο συγκεκριμενο περιθωριο 9ισως η μαγεια να το αλλαζει αυτο
    4 η υπομονη ειναι πολυ (ισως το πιο) βασικο προτερημα ενος παιχτη με τον τροπο με τον οποιο παιζουμε καθοτι θα πρεπει να κανεις ενα ονομα να αποκτησεις μια παρουσια και να εχεις μια πορεια το οποιο φυσικα συνδιαζεται και με το λεβελ αλλα οχι απολυτα για να μπορεσεις να αφησεις το στιγμα σου στον κοσμο αλλα κατα βαση απαιτει χρονο
    βεβαια με την επιλογη συγκεκριμενου υποβαθρου μπορεις να επιταχυνεις αυτην την διαδιακασια αλλα ισως ετσι εχει διπλη δουλεια και να κανεις κατι και να δικαιολογησεις το ονομα σου
    ολες οι καταστασεις που βιωνεις ο τροπος που αντιδρας αφηνουν πανω σου αλλα και στους αλλους καταλοιπα και σε στιγματιζουν οπως επισης δενουν και τις σχεσεις σου με τους αλλους
    αρα πρεπει να αφησεις να παει η ιστορια και εσυ απλα με το κουπι να επιλεγεις τον τροπο που πιλοταρεις τη βαρκα
    μονο ο ταλμποτ προσπαθησε και προσπαθει (ακομα και νεκρος) να χαραξει νεο ποταμι!!!

    υγ χρονος υπαρχει αφθονος και περα απο ενα συγκεκριμενο προγραμμα δεν υπαρχει χρονοδιαγραμμα που πρεπει να τηρηθει με ευλαβεια επισης ποτε δεν περιμενεις απο τον ΔΜ να αφοσιωνεται πανω σου πρεπει να "κλεβεις" χρονο και να λες κανω αυτο νιωθω αυτο θελω να κανω αυτο ειτε ως σκεψη ειτε ως συζητηση
    αδραξε τη μερα λεγαν οι αρχαιοι τσετσενοι

    ReplyDelete

Post a Comment

The language of the posts must be in plain English in order to be allowed due to the fact that people from different countries cannot converse in the mother tongues.